سفارش سریع

موسسه ایده پردازان ره جوی شریف (دکترین)

موسسه دکترین انجام مقاله
در وبلاگ یا وبسایت پژوهشی خود چه بنویسیم؟ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
در وبلاگ یا وبسایت پژوهشی خود چه بنویسیم؟

مشاوره انجام پایان نامه و انجام مقاله دکترین

در وبلاگ یا وبسایت پژوهشی خود چه بنویسیم؟


دانشگاهیان بنا به چند دلیل، تمایل دارند از وبلاگهای خود استفاده کنند: برای تبلیغ عمومی کار خود، بحث در مورد تحقیقات دیگران یا هر دو مورد. در اینجا چند مثال آورده شده است.


انتشار مطالب مربوط به تحقیق شما
جاناتان آیزن به دلیل استفاده از وبلاگ شخصی خود برای انتشار مطالب مربوط به تحقیقاتش مشهور است.
در سال 2011، او مقاله ای را در PLOS ONE منتشر کرد. به طور معمول، دانشگاهیان از دفتر مطبوعات دانشگاه خود برای توضیح اهمیت نشریات خود برای رسانه ها و عموم استفاده خواهند کرد. آیزن تصمیم گرفت که داستان دوره تحصیل خودش را بیان کند. بنابراین، به وبلاگ خود رفت.
این تحقیق، مطبوعات زیادی (از جمله اکونومیست و محققان جدید) را به خود جلب کرد، در مقایسه با سایر مقالات PLOS ONE که در همان رشته و  همان سال منتشر شده اند، دیدگاه های بیشتری دریافت کرد ، و - از همه بهتر - به کسی که با این تحقیق کاملا آشنا بود، اجازه داد تا در مورد آن با جهان صحبت کند.
گزینه دیگر وبلاگ نویسی درباره کارهای در حال انجام است. وبلاگ ها برای تعامل بسیار عالی هستند و می توانند برای گرفتن بازخورد از همتایان خود در مورد مشکلات چالش برانگیز یا روشهای جدید و بررسی نتایج کارها مفید باشند. مراقب باشید که خود را نبازید، اگرچه - اگر قصد دارید به طور رسمی یک مطالعه را منتشر کنید، ممکن است منتظر گزارش نتایج نهایی خود از وبلاگ باشید.

درمورد تحقیقات دیگران نظرتان را بنویسید
بسیاری از دانشگاهیان از وبلاگ های خود در قالب انتشار مطالبی برای همتایان استفاده می کنند و بازخوردهای مربوط به انتشار آن مطالب را دریافت می نمایند.
روزی ردفیلد یکی از مشهورترین افرادی است که این کار را با نوشتن مقاله ای به نام یادداشتی درخشان از "زندگی آرسنیک" که در سال 2010 منتشر شد، انجام داده است. وبلاگ وی به او این امکان را داد تا طی روزهای انتشار، به پرسش هایی که درباره مقاله بود پاسخ دهد. (مقایسه کنید با دو سالی که برای انتشار مقاله و پاسخ رسمی به وی به طول انجامید!) این سرعت به همراه این واقعیت که می توان با خوانندگان خود از طریق بخش نظرات وبلاگ در تماس بود، وبلاگ نویسی را به یک انجمن عالی برای انتشار مطالب برای همتایان تبدیل کرده است.

با وبلاگ خود چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟
می توانید از آن برای وکالت، ویراستاری و تبلیغ رویداد استفاده کنید. حد مجاز برای انجام کارهایتان، سقف آسمان است!
 

در مورد برنامه ارسال مطلب تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید
خب، آیا تا اینجا ایده ای راجع به آنچه می خواهید در مورد وبلاگ نویسی داشته باشید، به دست آورده اید؟ اکنون زمان آن رسیده است که بفهمید که چگونه قرار است وبلاگ نویسی کنید.
بسیاری از راهنماهای "وبلاگ نویسی برای مبتدیان" توصیه می کنند یک برنامه ارسال مطالب برای خود تعیین کنید. این می تواند یک بار در هفته یا یک بار در ماه باشد، و یا هرگونه که مایلید آن را مدیریت کنید.
الزام داشتن برنامه در اینجا چیست؟ رمز اصلی برای داشتن مخاطبانی که به وبلاگ شما دوباره سر بزنند، ارسال های منظم است. و همچنین داشتن چارچوبی برای کار باعث می شود تا شما در زندگی خودتان، سازمان یافته باشید.
نکته اصلی برای یافتن برنامه موثر، داشتن انتظارات واقع بینانه از مدت زمانی است که شما صرف تحقیق و نوشتن یک پست وبلاگ خواهید کرد. و این بستگی به این دارد که شما در مورد نحوه وبلاگ نویسی چه تصمیمی داشته باشید.
برای شروع کار، یک یا دو پست بنویسید و میزان زمانی که صرف نوشتن هر کدام می کنید را اندازه گیری کنید. (شما می توانید انتظار داشته باشید که این تعداد با گذشت زمان کم شود، زیرا هرچه بیشتر بنویسید در نوشتن بهتر می شوید.) سپس به برنامه خود نگاه کنید و ببینید که چند بار می توانید این مقدار وقت را صرف کنید. این برنامه ارسال مطالب در وبلاگتان است.
 

ارسال پستهای بکر
برنامه تان چیست؟ اکنون زمان آن رسیده است که با ایده های بکر و نوین، زندگی خود را برای همیشه آسان تر سازید.
شروع نوشتن وبلاگ می تواند نگران کننده باشد زیرا تصور اینکه باید همیشه باید چیزهایی برای نوشتن آماده و در دسترس داشته باشید، سخت است. داشتن لیستی جامع از ایده هایی که می توانید بارها به آنها رجوع کرده و ازآن استفاده کتنید، اطمینان بخش است. همچنین پایبندی به برنامه وبلاگ نویسی آن را بسیار ساده تر می کند.
علاوه بر مباحث جالب، ارائه مقالاتی که اخیراً منتشر شده ، به روزرسانی تحقیقات شخصی، و یا نوشتن درباره کارهایی که در تمام مدت زندگی خود به طور "کم هزینه" انجام داده اید، می تواند به شما در مدیریت مطالب وبلاگتان کمک کند. همانطور که دانشمند رایانه مت مایت توضیح می دهد:
راز وبلاگ نویسی دانشگاهی کم هزینه این است که وبلاگ نویسی یک محصول طبیعی از همه کارهایی باشد که دانشگاهیان قبلاً انجام داده اند.
• ایراد یک سخنرانی جالب؟ یادداشت های سخنرانی خود را در یک پست وبلاگ قرار دهید.
• نوشتن پاسخ دقیق ایمیل؟ "پاسخ به عموم" با یک پست وبلاگ.
• بار دوم پاسخ دادن به همان سؤال؟ آن را در یک پست وبلاگ قرار دهید..
• در خانه کاری انجام می دهید؟ درباره آنچه آموخته اید وبلاگ کنید.
قبل از حرکت به مرحله بعدی، حداقل 50 موضوع ارسال کنید:
نوشتن عناوینی که خوانندگان را به خود جلب می کند.
 

عناوین مؤثر بنویسید
عناوین بهترین راه برای بدست آوردن بخشی از توجه محدود خوانندگان شما هستند. طبق گفته کارشناسان وبلاگ نویسی در بافر ، برخی از کلیدهای نوشتن عناوین که موثرند عبارتند از:
• جالب ترین مطالب را در سه کلمه اول و آخر عنوان خود قرار دهید (تحقیقات به ما می گوید که بیشتر خوانندگان فقط در همین محدوده مجذوب می شوند)
• عناوین خود را با نویسه های 50 کاراکتری یا کمتر انتخاب کنید، چون توسط موتورهای جستجو کوتاه نمی شود
• برای ترغیب  افراد به خواندن پست خود از روانشناسی استفاده کنید (عناوینی که جای تعجب دارند، سؤال بپرسید، فوق العاده خاص باشید.  پیروی از این اصول دیگر اثبات شده است).
خب، در واقعیت به چه ترتیب است؟ در اینجا چند مثال آورده شده است:
• چرا گیاهخواران بهترین کارگران آزمایشگاه هستند؟ (سؤال را می پرسد، پیروی از اصل "6 کلمه"، عنصر تعجب)
• 5 روش اشتباه وحشتناک مایک آیزن در مورد دسترسی آزاد (خاص، پیروی از اصل "6 کلمه"، عنصر تعجب)
• چگونگی فرود آمدن یک مباحث postdoc بدون هیچگونه تلاش (به خوانندگان می گوید "چگونه"، کنجکاوی را برمی انگیزد)
یک راه مطمئن برای حفط خواننده هایتان، اطمینان از این است که عناوین پست های وبلاگ شما تا چه حد با محتوای هر یک از آنها مطابقت دارد. چنانچه این مطالب بسیار دور از ذهن باشند افراد زحمت کلیک کردن روی آنها را به خود نمی دهند.
به یاد داشته باشید: کار نیکو کردن از پر کردن است. نوشتن عناوین خوب کار سختی است. به همین دلیل است که مردم برای انجام این کار پول دریافت می کنند! ممکن است شما تا یافتن عنوانی که به گوش شما طنین انداز باشد، مجبور شوید بارها و بارها بنویسید.

پست های خود را با تصاویر محبوب تر کنید
تصاویر می توانند به شکسته شدن بخش هایی از متن و خواندن پست های شما (و از این رو محبوب ترشدن آنها) کمک کنند و همچنین می توانند به شما در بیان نکات شما یاری رسانند.گذشته از تصاویر وبلاگ نویسی که در مقالاتی که مرور می کنید یا خودتان آن را نوشته اید، مکان پیشنهادی من برای یافتن تصاویر رایگان جستجوی Flickr Creative Commons است (هرچند که گاهی اوقات چیزهای زیادی برای جدا کردن وجود دارد). بافر همچنین لیستی از سایر تصاویر دامنه آزاد و عمومی را که می توانید در پست های خود استفاده کنید، گردآوری کرده است.
وظیفه نهایی شما راه اندازی یک سرویس تحلیلی است تا بتوانید خوانندگان خود را بشناسید و در مورد آنها بیشتر بدانید.
دو گزینه محبوب ، Google Analytics و بسته آماری داخلی ووردپرس ، می توانند به شما بگویند وبلاگ شما چه تعداد بازدید کننده داشته است، از کدام کشورها هستند، از چه وب سایت ها و موتورهای جستجو آنها را به سمت وبلاگ شما سوق داده اند، چه پست هایی را می خوانند و خیلی موارد آماری بیشتر.
مخصوصا، Google Analytics می تواند بسیار موثر باشد - این یک ابزار قدرتمند است که به نظر می رسد بیش از حد برای افراد تازه کار مفید واقع شود. وبلاگ علمی دانشگاهی CUNY یک راهنمای شروع عالی برای استفاده از این سرویس دارد.




ارسال سفارش انجام پروژه

مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی Springer
معرفی پایگاه علمی Springer ...
آموزش انجام پایان نامه به روش تحلیل محتوا
آموزش انجام پایان نامه به روش تحلیل محتوا. تحلیل محتوا نوعی بررسی اسناد و مدارک می ‌باشد که ممکن است دانشجو ...
در وبلاگ یا وبسایت پژوهشی خود چه بنویسیم؟
در وبلاگ یا وبسایت پژوهشی خود چه بنویسیم؟ ...
پژوهش چه زمان‌هایی صورت می‌گیرد
پژوهش چه زمان‌هایی صورت می‌گیرد ...
روش پیدا کردن موضوع و عنوان پایان نامه
روش پیدا کردن موضوع و عنوان پایان نامه ...
راه های حفظ مالکیت حقوقی مقاله
راه های حفظ مالکیت حقوقی مقاله  ...
چگونگی سازماندهی اطلاعات در پژوهش
چگونگی سازماندهی اطلاعات در پژوهش  ...
در مرور ادبیات مقاله چه بنویسیم؟
 در مرور ادبیات مقاله چه بنویسیم؟  ...
سه نکته برای پیدا کردن یک موضوع مناسب پایان نامه و مقاله
سه نکته برای پیدا کردن یک موضوع مناسب پایان نامه و مقاله ...
انواع پایگاه های تشخیص سرقت علمی فارسی و لاتین
انواع پایگاه های تشخیص سرقت علمی فارسی و لاتین  ...
امارامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت
© 2020 کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه ایده پردازان ره جوی شریف (دکترین) می‌باشد